Οι ώρες παράδοσης χωρίζονται στις εξής ζώνες :

  • Όλη μέρα (10.00 π.μ. – 21.00 μ.μ.)
  • Πρωί (10.00 π.μ. – 14.00 μ.μ.)
  • Μεσημέρι (14.00 μ.μ. – 17.00 μ.μ.)
  • Απόγευμα (17.00 μ.μ. – 21.00 μ.μ.)

Σε μεγάλες Ονομαστικές γιορτές (πχ Κων/νου & Ελένης, Αγίας Αικατερίνης κ.α) και σε ημέρες που γιορτάζονται μεγάλα γεγονότα (Βαλεντίνου – γιορτή της Μητέρας – γιορτή της Γυναίκας –Χριστούγεννα – Πρωτοχρονιά) για την γρήγορη και έγκαιρη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, είναι καλύτερα να δίνονται 2-4 ημέρες πριν.

Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, απεργιών ή ακραίων καιρικών φαινομένων το eflowers.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ“.

→ Για να σταλεί αυθημερόν η παραγγελία σας, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας μέχρι τις 17:00μ.μ.

→ Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 17:00μ.μ, αποστέλλονται την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

 

→ Το eflowers.gr παραδίδει από τις 10:00 π.μ. μέχρι τις 21:00μ.μ.

Για παραδόσεις πριν τις 10:00 π.μ. ή μετά τις 21:00 μ.μ., θα πρέπει να υπάρξει από τη μεριά σας τηλεφωνική ενημέρωση ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν είναι εφικτή η παράδοση. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση και έχετε καταχωρήσει κανονικά την παραγγελία σας θα παραδοθεί μέσα στην ημέρα αφού έρθουμε σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Το ίδιο ισχύει και για παραδόσεις μέχρι συγκεκριμένη ώρα (πχ να παραδοθεί μέχρι τις 10:30 π.μ).

→ Πριν την παράδοση ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία πάντα με τον παραλήπτη για επιβεβαίωση των στοιχείων του.

Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή σημειώστε το στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με το ποσό των 10€ για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

Για να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας (χωρίς τηλεφωνική επιβεβαίωση με τον παραλήπτη) δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση απουσίας ή λανθασμένων στοιχείων. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μετά τις 17:00μ.μ. και επιθυμείτε να παραδοθεί μέχρι τις 21:00μ.μ., καλέστε μας στο 2109224330, για να σας ενημερώσουμε αν είναι εφικτή η παράδοση της. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Το ίδιο ισχύει εάν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μετά τις 21:00μ.μ. και επιθυμείτε παράδοση την επομένη νωρίς το πρωί (π.χ έως τις 08:30π.μ ή γενικά μέχρι κάποια συγκεκριμένη ώρα το πρωί).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ (σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή)

Αν γνωρίζετε ότι ο παραλήπτης βρίσκεται στη διεύθυνση που μας δηλώσατε και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ 11:00π.μ.-11:30π.μ.), θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ώστε να σας γνωστοποιήσουμε αν είναι εφικτή η παράδοση.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ (πριν τις 10:00π.μ. και μετά τις 21:00μ.μ):

Για παραδόσεις εκτός του ωραρίου αποστολών επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ενδέχεται να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε μόνο κατόπιν συνεννόησης.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

Στην παράδοση παίρνουμε υπογραφή από τον παραλήπτη εφόσον μας το ζητήσετε και σας παρέχεται η δυνατότητα επιβεβαίωσης. Παραμένει στο αρχείο μας για κάποιο χρονικό διάστημα.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

⇒ Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες για να προχωρήσουμε στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και σε περίπτωση που δεν βρούμε τον παραλήπτη.

Επικοινωνήστε μαζί μας όταν :

  • Κάποιο προϊόν που επιθυμείτε και σας αναφέρετε ότι θα είναι διαθέσιμο στις επόμενες ημέρες, ενημερώστε μας ώστε να προβούμε σε άμεση διάθεση για την δική σας εξυπηρέτηση.
  • Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ή ιδιαίτερο που ψάχνετε, ενημερώστε μας για να φροντίσουμε να το βρούμε για εσάς. Όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις σας, είμαστε εδώ για εσάς.
  • Αν δεν μείνετε ευχαριστημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας. Μέσα από εσάς γινόμαστε καλύτεροι.

 

¯¯¯¯¯¯¯¯¯  ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ  ¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση επικοινωνούμε πάντα τηλεφωνικά με τον παραλήπτη ώστε να επιβεβαιώσουμε ώρα, διεύθυνση και ημέρα παράδοσης.

  • Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη

και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που απουσιάζει. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με το ποσό των 10€ για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας.

  • Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων,

αυτόματα αναλαμβάνετε και την ευθύνη της αργοπορημένης ή σε λάθος πρόσωπο παράδοση της αποστολής.

  • Σε περίπτωση που ενημερωθούμε τηλεφωνικά από τον παραλήπτη ότι δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας και εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα η αποστολή της παραγγελίας σας

υπάρχει η δυνατότητα το 50% του ποσού χρέωσης να σας επιστραφεί ή να πιστωθεί σε επόμενη ενδεχομένη παραγγελία σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες : Ακύρωση Παραγγελίας – Eflowers

 

¯¯¯¯¯¯¯¯¯  ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ   ¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Εάν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσω email ή μέσω τηλεφώνου για να σας γνωστοποιήσουμε τους λόγους καθυστέρησης καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης.

Οι περιπτώσεις που ενδέχεται να μην μπορούμε να παραδώσουμε το προϊόν σας έγκαιρα και μέσα στο χρονικό διάστημα που εσείς ζητήσατε είναι :

  • Σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας,

που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή της παραγγελίας ή ακόμα την ακύρωσή της και επιστροφή των χρημάτων σας.

  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας,

εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν που παραγγείλατε είτε σε σχέση με την πληρωμή του.

  • Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να βρούμε τον παραλήπτη

και πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες.

 

¯¯¯    Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.  ¯¯¯

ΕΠΑΡΧΙΑ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δεν αποστέλλουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος παραγγελίες σε επαρχία και εξωτερικό.

Εφόσον πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του www.eflowers.gr, αποδέχεστε αυτόματα τους όρους και τις όποιες τροποποιήσεις.

Το eflowers.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την περιγραφή και τις τιμές των προϊόντων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση

X